İsmail Kaani siyonistlere hitaben yaptığı uyarıda, "Lübnan'ın tamamını terk etmek zorundasınız. Çünkü bu topraklar işgalcilerin cirit attığı bir alan değil, direniş ve mukavemetin meydanıdır." dedi.
Devrim Muhafızları Kudüs Gücü Komutanı, Siyonistlere hitaben yaptığı uyarıda, "Lübnan'ın tamamını terk etmek zorundasınız. Çünkü bu topraklar işgalcilerin cirit attığı bir alan değil, direniş ve mukavemetin meydanıdır." dedi.
Qodsna'nın aktardığına göre, Tuğgeneral İsmail Kaani sosyal medya hesabından yayımladığı mesajında Siyonistlere şu uyarıda bulundu:
"Siyonistler şunu iyi bilsin; sizin gibi Yezid zihniyetine karşı Aşura ruhu ve Hüseyni imanla duran ve savaşanlar, şu ebedi inancı taşımaktadır: 'Her gün Aşura, her yer Kerbela'dır.'"
Kaani, "Siz Siyonistler Lübnan'ın tamamını terk etmek zorundasınız. Çünkü bu topraklar işgalcilerin cirit attığı bir alan değil, direniş ve mukavemetin meydanıdır." ifadelerini kullandı.
Kaani ayrıca, "Siyonistler bugün kendi iradeleriyle geri çekilmezlerse, yarın aşağılanmış ve yenilgiye uğramış bir şekilde kaçmak zorunda kalacaklardır." dedi.
Kaani, "2000 yılını ve Şehit Seyyid Hasan Nasrallah'ın Bint Cubeyl'de yaptığı tarihi vasiyeti unutmayın. O vaat hâlâ canlıdır ve hiç şüphe yok ki aynı sahne bir kez daha tekrarlanacaktır." ifadelerini kullandı.
www.kudusgunu.com